“TWOJA FIRMA W SOCIAL MEDIACH” MARCIN ŻUKOWSKI

340
Ile razy zdarzyło Ci się wyrzucić do kosza ulotkę, którą dopiero Ci wręczono? Nie działa na Ciebie taka forma reklamy? Masz rację – reklama tradycyjna powoli przechodzi do lamusa i zastępują ją wszechobecne media społecznościowe. A te mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram — to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie dysponujesz milionowym budżetem na reklamę… Ale masz jedną, zasadniczą przewagę nad wielką korporacją, w której cieniu cichutko rozwijasz swój biznes — jesteś elastyczny! Nowe pomysły wdrażasz zaraz po tym, jak pojawią się w Twojej głowie. Nie musisz ich z nikim konsultować. Gdy przychodzi do Ciebie klient, na bieżąco decydujesz, czy poczęstować go herbatą, dać mu rabat, czy dorzucić gratis.

Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach, które do Ciebie pasują. Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i Instagramie. Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno nie wydasz na tę działalność fortuny, bo tu liczą się Twój czas i zaangażowanie, nie pieniądze. Tylko… skoro to takie fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm umiejętnie z nich korzysta? Liczne firmy są w nich obecne, ale nie znają ich możliwości. Nie mają pojęcia, jak spektakularne efekty mogą uzyskać, jeśli tylko okiełznają ich moc.
Bądź sprytniejszy od innych. Poznaj mechanizmy rządzące światem mediów społecznościowych i zmuś je do tego, by dla Ciebie pracowały!

Jak to zrobić – dowiesz się z tej książki. Pomoże Ci ona wybrać najskuteczniejsze media – być może Facebooka, a może Instagram czy Snapchata, które będą wsparciem w budowaniu marki Twojej firmy. Nie musisz za ich pośrednictwem sprzedawać. Budowanie wizerunku lub wzorowa obsługa klientów wpłynie na obraz Twojej firmy, jej rozpoznawalność, co przełoży się na zyski.